Was it Russian Public Television That Won It?

Citation

McAllister, I, White, S & Oates, S 2002, 'Was it Russian Public Television That Won It?', International Journal of Press/Politics, vol. 7, no. 2, pp. 17-33.

Year

2002

ANU Authors

Field of Research

  • Comparative Government And Politics

Updated:  22 October 2020 / Responsible Officer:  Director (Research Services Division) / Page Contact:  Researchers